Psalm 151 (Psalm apokryficzny 1)

Ten psalm napisany jest przez Dawida i znajduje się poza liczbą.

  1. Byłem najmniejszy z braci moich
    i najmłodszy w domu ojca mego.
    Pasałem trzodę ojca mego.
  2. Moje ręce sporządzały instrument,
    a moje palce sprawne były do cytry .
  3. I któż wskaże Pana mego?
    To jest Pan, to jest Bóg mój.
  4. On posłał swego anioła
    i zabrał mnie od owiec mego ojca,
    i namaścił mnie swym olejem namaszczenia.
  5. Bracia moi byli piękni i rośli,
    a Pan nie upodobał w nich sobie.
  6. Wyszedłem naprzeciw Filistynowi,
    i przeklinał mnie, wzywając swe bożki.
  7. Ja zaś, wyjąwszy z pochwy jego miecz, odciąłem mu głowę
    i zdjąłem hańbę z synów Izraela.

Skomentuj

