Psalm 84

(1)  Przewodnikowi chóru, na Gittyt. Psalm dla synów Korego. O, jak miłe twoje przybytki, PANIE zastępów!
(2)  Moja dusza wzdycha i omdlewa z tęsknoty do przedsionków PANA; moje serce i ciało wołają radośnie do Boga żywego.
(3)  Oto nawet wróbel znalazł sobie dom i jaskółka gniazdo, gdzie składa swe pisklęta, u twoich ołtarzy, PANIE zastępów, mój Królu i mój Boże!
(4)  Błogosławieni ci, którzy mieszkają w twoim domu, nieustannie będą cię chwalić. Sela.
(5)  Błogosławiony człowiek, którego siła jest w tobie, w którego sercu są twoje drogi;
(6)  Ci, którzy przechodząc przez dolinę Baka, zmieniają w źródło, a deszcz okrywa ją błogosławieństwem.
(7)  I idą z mocy w moc, i ukażą się przed Bogiem na Syjonie.
(8)  O PANIE, Boże zastępów, wysłuchaj mojej modlitwy, nakłoń ucha, Boże Jakuba. Sela.
(9)  Spójrz, Boże, nasza tarczo, i wejrzyj na oblicze twego pomazańca.
(10)  Lepszy bowiem jest jeden dzień w twoich przedsionkach niż tysiąc gdzie indziej; wolę raczej stać w progu domu mego Boga, niż mieszkać w namiotach niegodziwych.
(11)  PAN Bóg bowiem jest słońcem i tarczą, PAN obdarza łaską i chwałą, nie odmawia dobra tym, którzy postępują nienagannie.
(12)  PANIE zastępów, błogosławiony człowiek, który ufa tobie.

Skomentuj

