Psalm 5

  1. Przewodnikowi chóru, w towarzystwie fletów. Psalm Dawida.
  2. Usłysz moje słowa, WIEKUISTY, zrozum me westchnienia.
  3. Usłysz głos mojej skargi, Królu mój i Boże, kiedy się modlę do Ciebie.
  4. Z rana usłyszysz mój głos, WIEKUISTY, do Ciebie się zwracam o świcie i czekam.
  5. Bo nie jesteś Bogiem, który upodobał sobie nieprawość, nie przebywa przy Tobie zło.
  6. Nie ostoją się zuchwalcy przed Twoimi oczyma, nienawidzisz wszelkich złoczyńców .
  7. Gubisz kłamców; Bóg się brzydzi człowiekiem krwi i zdrady.
  8. Ale ja, w Twojej wielkiej łasce wstąpię do Twego domu; w bojaźni przed Tobą się ukorzę w Twoim świętym Przybytku.
  9. BOŻE, prowadź mnie w Twojej sprawiedliwości; wobec czyhających na mnie – utoruj przede mną Twoją drogę.
  10. Gdyż w ich ustach nie ma szczerości; ich wnętrze jest tchnące zgubą, grobem otwartym jest ich gardło, swój język wygładzili.
  11. Potęp ich Panie, niech upadną przez własne knowania; strąć ich z powodu ogromu grzechów, bowiem są Ci przekorni.
  12. A niech się cieszą wszyscy, którzy się uciekają do Ciebie i wiecznie się radują, gdyż otaczasz ich Swą opieką; niech się w Tobie weselą ci, którzy umiłowali Twe Imię.
  13. Ponieważ błogosławisz sprawiedliwemu, WIEKUISTY, wieńczysz go łaską, jakby tarczą .

Skomentuj

